13% d’increment al pressupost del Patronat de Turisme de la Diputació de Lleida

L’organisme de promoció turística de la Diputació de Lleida comptarà amb 5,45 milions d’euros de pressupost, un 13% més que l’any 2019.

L’organisme té previst desenvolupar a aquest any 2020 més de 200 accions. La vicepresidenta del Patronat de Turisme, Rosa Pujol, ha explicat que el pressupost aposta per donar més suport en promoció als municipis i a les empreses turístiques. Articularan convenis i ajuts amb actors diversos com la Federació de Càmpings de les Terres de Lleida, la Federació de Turisme Rural, els consells comarcals, la Federació d’Hostaleria, entre d’altres.
La demarcació de Lleida, compta amb un Pla Estratègic de Turisme elaborat amb la col·laboració del sector turístic públic i privat del territori i el patronat té com a prioritat treballar en el seu desplegament aquest 2020. El pla té 4 eixos vertebradors: l’excel·lència, la responsabilitat social, l’ecologia i la innovació.



