El govern espanyol suspèn la proposta d’invertir a l’Aeroport de Barcelona

Les divergències dels partits polítics sobre la idoneïtat d’ampliar la pista de l’Aeroport del Prat han dut al govern espanyol ha desistir en la seva proposta d’invertir els 1.7000 milions d’euros anunciats.

L’aeroport de Barcelona s’allunya de la pretensió d’esdevenir un ‘hub’ de vols intercontinentals. El creixement de la infraestructura queda suspès i les companyies tindran més difícil oferir vols de llarga distància.
En aquest context, AENA deixaria de banda la millora de l’operativa de pistes i això no ajudarà a arribar a les 90 operacions per hora. El nou escenari per a l’aeroport de Barcelona, sense inversió, només permetrà absorbir un creixement de vols de curt i mig radi allunyant-se dels anhelats vols intercontinentals més associats al desenvolupament econòmic i de negocis.
En aquesta línia de poca projecció de la infraestructura, Ryanair anuncia una desena de noves connexions per aquesta tardor des de Barcelona amb destinacions tan poc transcendents com Brindisi, Arlanda o Oujda.



